NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DYREKTOR JAROCIŃSKIEGO CENTRUM EDUKACJI I KARIERY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KADROWY
- Wymagania niezbędne:
1) Minimum średnie wykształcenie;
2) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego, umiejętność korzystania
z Internetu, obsługa poczty elektronicznej, pakietu biurowego (np. Ms Office), Excel, Word, umiejętność sporządzania i redagowania pism urzędowych;
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. - Wymagania dodatkowe:
1) Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku;
2) umiejętność obsługi programu PŁATNIK – ZUS;
3) Zdyscyplinowanie, obowiązkowość, sumienność, odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, planowania i organizacji pracy, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, wysoka kultura osobista. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
– bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym,
– rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
– prowadzenie dokumentacji placówki,
– prowadzenie korespondencji,
– ewidencja akt osobowych pracowników: sporządzanie umów o pracę i wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników,
– ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, obliczanie i sporządzanie list płac oraz innych świadczeń pieniężnych wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych,
– terminowe sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, a także dokumentów płatniczych, prowadzenie wyodrębnionej księgowości i dokumentów płatniczych dochodów i wydatków ponoszonych w związku z realizacją przedsięwzięcia Jarocińskiego Centrum Edukacji i Kariery zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości,
– sporządzanej dokumentacji płacowej związanej z wypłatą wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego, dokonywanie rozliczeń wynagrodzeń i innych składników przychodów pracowników oraz organizacja ich wypłat;
– współpraca z biurem rachunkowym – sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
– przygotowanie raportów kasowych,
– prowadzenie kalendarza spotkań,
– organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych,
– przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku,
– sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń,
– obsługa klientów placówki,
– przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu Cechu Rzemiosł Różnych w Jarocinie,
– udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom,
– wsparcie przy koordynacji projektów,
– pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy pracownikami a dyrekcją,
– dbanie o sprawny przepływ informacji w placówce,
– obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka,
– archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń,
– nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe. - Warunki zatrudnienia i pracy:
1) Wymiar zatrudnienia – cały etat;
2) Umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny (z planem dalszego zatrudnienia na umowę na czas nieokreślony),
3) Przewidywane zatrudnienie – od 01 kwietnia 2022 roku (ew. do uzgodnienia),
4) Praca przy komputerze powyżej 5 godzin dziennie. - Informacje dodatkowe:
Zatrudniona osoba będzie miała możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji (szkolenia, kursy
i studia podyplomowe). - Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny;
2) Życiorys – Curriculum Vitae;
3) Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika – wzór w załączniku nr 1;
4) Kserokopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór w załączniku nr 2:
7) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór w załączniku nr 3. - Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Cech Rzemiosł Różnych
ul. Wrocławska 12 Jarocin do dnia 10 marca 2021 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Konkurs na wolne stanowisko administracyjno-kadrowe JaCEK”.
2) Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Cech Rzemiosł Różnych lub przesłać na adres: Cech Rzemiosł Różnych 12, 63-200 Jarocin.
3) Dokumenty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. - Przebieg postępowania:
1) Powołana przez Dyrektora Komisja Rekrutacyjna dokona otwarcia kopert w dniu 11 marca 2022 r. o godz. 10.00.
2) Po wstępnej weryfikacji dokumentów pod względem wymogów formalnych osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
3) Wyniki naboru zostaną zamieszczone na stronie cechjarocin.pl oraz na tablicy informacyjnej Cechu Rzemiosł Różnych w Jarocinie, ul. Wrocławska 12. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 733 122 115 w godzinach 8:00 – 16:00.
- Klauzula informacyjna:
Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:- Administratorem danych osobowych jest Cech Rzemiosł Różnych w Jarocinie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Wrocławska 12, 63-200 Jarocin. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wrocławska 12 63-200 Jarocin lub drogą e-mailową pod adresem: jacentrumek@gmail.com
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
- przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO.Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Załączniki:
zał.nr1_kwestionariusz_osobowy _dla_osoby_ubiegajacej_się_o_zatrudnienie
zał.nr2_oświadczenie_o_braku_przeciwwskazań_zdrowotnych
zał.nr3_oświadczenie_o_wyrażeniu_zgody